Hissar och pincetter

Jag ska dela med mig av mitt bästa skönhetstips. Det är ju trots allt Devote jag bloggar på. Känner att det förväntas av mig. Så jag vill tipsa dig om hur du enkelt och gratis fixar en alldeles egen skönhetssalong i nära anslutning till ditt eget hem. 

Har du dålig belysning i ditt badrum? Eller fattar inte du heller hur man byter ett lysrör? Ser du inte alla ansiktets skavanker i spegeln ovanför handfatet? Inga problem. Jag ser nämligen bara möjligheter. 

 

 

Gå ut i trapphuset. Se till att du har med dig en bra pincett. Tryck upp hissen. I större hissar finns oftast speglar och ett obarmhärtigt superstarkt ljus tillräckligt för att genomföra organtransplantation. Samma ljus finns även i allt för många provhytter, men det är en annan story faktiskt. Här finns en fantastisk möjlighet att eliminera all generande hårväxt i ansiktet. Själv har jag bara ett och ett halvt ögonbryn kvar efter en bilolycka för många år sedan, men det är ändå fascinerande hur vildvuxna de kan bli på några veckor. 

Tryck på nödtstoppsknappen mellan två våningar för att förhindra att bli störd av irriterande grannar. Metoden funkar även om man behöver klämma porer på näsan. 

Nästan som på spa va. Enjoy!

 

Kommentera inlägget här :